Είμαστε ότι τρώμε


Συμπληρώματα διατροφής

Η σωστή διατροφή τυπικά πρέπει να αποτελείται από 60% υδατάνθρακες (σαλάτες, δημητριακά, όσπρια, ρύζι, μακαρόνια, πατάτες) 25% λίπη (ζωικά και φυτικά) 15% πρωτείνες (κρέας, ψάρι, πουλερικά).

Οι παραπάνω αναλογίες δεν είναι βέβαια απόλυτες, αλλά μια καλή δίαιτα οφείλει να κρατάει σε γενικές γραμμές αυτά τα ποσοστά. Συμπληρώματα διατροφής χρειάζονται μόνο σε περιπτώσεις που αυτή η ισορροπία διαταράσσεται, σε περιπτώσεις όπως:

  • Αυστηρή δίαιτα.
  • Συχνές προπονήσεις.
  • Διαταραχή της πέψης.

κτλ.

Τα συμπληρώματα διατροφής προσφέρουν στον οργανισμό συστατικά όπως βιταμίνες, ανόργανα συστατικά, βότανα, αμινοξέα, μεταβολίτες, αποστάγματα σε ικανές ποσότητες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρούνται υποκατάστατα του γεύματος. Πρέπει να λαμβάνονται με προσοχή και μόνο όταν είναι απαραίτητα.  Η υπερβολική συγκέντρωση ορισμένων θρεπτικών συστατικών , ακόμα και από αυτά που θεωρούνται υγειινά (βιταμίνες κτλ) έχει συσχετιστεί με σοβαρές βλάβες στον οργανισμό.

Advertisements