Είμαστε ότι τρώμε


Ισορροπημένη διατροφή

Ισορροπημένη διατροφή δεν σημαίνει να τρώμε τα πάντα. Όπως έχουν δείξει οι χορτοφάγοι, η ισσοροπημένη διατροφή είναι κάτι πολύ σχετικό. Από την άλλη, το «κακό» σουβλάκι είναι ένα πλήρες γεύμα, με το κρέας του, το ψωμί του, τη σαλάτα του.
Σαν γενικό κανόνα μπορούμε να πούμε ότι παν μέτρον άριστον. Φυσικά δεν μπορούμε να τρώμε τα πάντα κάθε μέρα, αλλά στα γευματα μιας βδομάδας μπορούμε να πούμε μερικούς γενικούς κανόνες για το τι δεν πρέπει να λείπει:
Αυγά (1-2 φορές)
Ψάρι (1-2 φορές)
Κρέας (2-3 φορές, πουλερικά και ποιο σπάνια βοοειδή και χοιρινό)
όσπρια (μία φορά την εβδομάδα τουλάχιστον)
γαλακτοκομικά προιόντα (3-5 φορές την εβδομάδα)

Καθημερινά μπορούμε να έχουμε στο τραπέζι μας:
Φρούτα
Λαχανικά
Δημητριακά
Ξηροί καρποί.

Δεν υπάρχουν καλές και κακές τροφές. Τα πάντα προσφέρουν κάτι αλλά τίποτα δεν πρέπει να καταναλώνεται σε υπερβολικές ποσότητες.

Advertisements