Είμαστε ότι τρώμε


Διατροφή και νηστεία

Είτε το κάνετε για θρησκευτικούς λόγους, είτε για λόγους υγείας, η νηστεία είναι μια ευκαιρία αποτοξίνωσης για τον οργανισμό σας. Στην περίοδο της νηστείας, είναι σημαντικό να αυξηθεί η κατανάλωση από όσπρια, ρύζι και ζυμαρικά, καθώς φυσικά και τα θαλασσινά. Τα νηστισιμα φαγητα είναι υγειινά και ελαφριά, με αποτέλεσμα ο οργανισμός να νιώθει ευεξία και ενέργεια. Μέχρι σε ένα βαθμό η νηστεία θα βοηθήσει και στην απώλεια βάρους οπότε χρειάζεται προσοχή από ομάδες υψηλού κινδύνου όπως οι διαβητικοί, οι έγκυες γυναίκες και άλλα. Πάντα προσοχή όμως στο τέλος της νηστείας να μην το παρακάνουμε με την μαγειρίτσα, τα πασχαλινα αυγά και το κοκορέτσι ….

Advertisements


Διατροφή κατά την εγκυμοσύνη
Μαρτίου 18, 2010, 6:19 πμ
Filed under: υγεία, διατροφή | Ετικέτες: ,

Κατα την εγκυμοσύνη μια γυναίκα πρέπει να τρώει αρκετά και συχνά. Λέμε ότι η έγκυος τρώει για δύο, και είναι σε μεγάλο βαθμό αλήθεια. Εκτός από τις διατροφικές ανάγκες του μωρού μεγαλώνουν και οι ίδιες οι ανάγκες της γυναίκας και ο οργανισμός ζητάει ασβέστειο, πρωτείνες και λιπαρά οξέα. Η διατροφή κατά την διάρκειςα της εγκυμοσύνης πρέπει να περιλαμβάνει λευκό κρέας, ψάρι, δημητριακά και φυσικα πολλά φρούτα και λαχανικά.