Είμαστε ότι τρώμε


Θαλασσινά

Τα θαλασσινα και οι γεύσεις της θάλασσας αποτελούν βασικό συστατικό της ελληνικής διατροφής. Είναι ατέλειωτες οι συνταγές με οστρακοειδή, μαλάκια και άλλα «φρούτα της θάλασσας» στην ελληνική διατροφή.

Τα θαλασσινα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη και συστήνεται ο περιορισμός τους από άτομα που έχουν υψηλές τιμές λιπιδίων στο αίμα. Από την άλλη, έχουν πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος πράγμα το οποίο τα κάνει πολύ λιγότερο επικίνδυνα σε σχέση με το κόκκινο κρέας.

Οι γαρίδες, τα καλαμάρια και τα μύδια έχουν περισσότερη χοληστερόλη από τα θαλασσινά, ενώ το χταπόδι αποτελεί ίσως την καλύτερη επιλογή μιας και είναι το πιο χαμηλό σε χοληστερόλη από αυτή την κατηγορία.

Επιπλέον τα θαλασσινά είναι πλούσιες πηγές ιχνοστοιχείων και μετάλλων, όπως ιωδίου, ψευδαργύρου, καλίου, σεληνίου και φωσφόρου. Η κατανάλωσή τους λοιπόν, όταν γίνεται με μέτρο, προσφέρει πολλά στον οργανισμό.

Advertisements

Σχολιάστε so far
Σχολιάστε



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: