Είμαστε ότι τρώμε


Διατροφή για μείωση χοληστερίνης

Για την μείωση της χοληστερίνης χρειάζεται να δώσετε προσοχή σε 2 άξονες : Την γυμναστική και την διατροφή. Θα ασχοληθούμε εδώ με το κομμάτι της διατροφής και πως αυτό επηρεάζει τα επίπεδα της χοληστερίνης:

α) – Κορεσμένα λίπαρα.

Τα κορεσμένα λίπη είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να ελατώσετε για να μειώσετε την «κακή» χοληστερίνη στο αίμα σας. Αυτά βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες στο ζωικό λίπος, στην κρέμα γάλακτος, στο βούτυρο κλπ.

β) + Μονοακόρεστα λιπαρά.

Αντί για κορεσμένα λίπη, πρέπει να ενσωματώσετε στη διατροφή σας περισσότερα μονοακόρεστα λιπαρα. Τα μονοακόρεστα λιπαρά μειώνουν την κακή χοληστερίνη, ενώ υπό προυποθέσεις αυξάνουν την καλή! Μονοακόρεστα λιπη παίρνουμε από το ελαιόλατο, το σουσάμι, τα αμύγδαλα κλπ.

γ) + Φυτικές ίνες.

Φυτικές ίνες παίρνουμε από μη επεξεργασμένες φυτικές τροφές : Φρούτα (όχι χυμούς), λαχανικά κλπ. Οι φυτικές ίνες επίσης μειώνουν την κακή χοληστερίνη, ενώ βοηθούν και στον καλύτερο έλεγχο του βάρους.

Τέλος υπάρχουν και τροφές πλούσιες σε χοληστερίνη όπως το κρόκος του αυγου. Η διαιτητική αυτή χοληστερίνη σε μικρές ποσότητες δεν συμβάλει άμεσα στην αυξηση της κακής χοληστερίνης. Θα πρέπει όμως να μην γίνονται υπερβολές καθώς σε μεγάλες ποσότητες υπάρχει σαφής κίνδυνος.

Advertisements

Σχολιάστε so far
Σχολιάστε



Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s



Αρέσει σε %d bloggers: