Είμαστε ότι τρώμε


Διατροφή κατά τη Νηστεία

Κατά τη διάρκεια της νηστείας, οι αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες,  βελτιώνουν σημαντικά την πρόσληψη υδατανθράκων, φυτικών ινών, αντιοξειδωτικών καθώς και ακόρεστα λιπαρά. Επίσης θετικό είναι ότι  ελλατώνονται τα κορεσμένα λιπαρά στη διατροφή μας, ενώ μειώνεται και η προσλαμβανόμενη χοληστερίνη.  Παρόλα αυτά, όταν κάνουμε την «παραδοσιακή» νηστεία, είναι πιθανόν να λαμβάνουμε μικρή ποσότητα από ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνες Β12 και D.

Για να είναι πλήρης η διατροφή μας με νηστήσιμα φαγητά, χρειάζεται να αντισταθμίσουμε την πρόσληψη αυτών των ουσιών και να προσθέσουμε στη νηστεία μας τροφές όπως το μπροκολο και το σπανάκι (πηγές ασβεστίου), φακές και ξηρούς καρπούς όπως αμύγδαλα και φουντούκια (πηγές σιδήρου), σπιρουλίνα (πηγή βιταμίνης Β12) και έκθεση στον ήλιο για την παραγωγή βιταμίνης D.

 

Advertisements